úterý 6. září 2016

Suché šampony ve spreji

Ahoj, jako další tu mám něco fakt skvělého! A to jsou suché šampony. Vyzkoušela jsem jich už opravdu hodně, protože vlasy se mi opravdu mastí a tohle je dobrá alternativa, jak vlasy mýt co nejméně, protože mýt si každý den vlasy není zrovna to nejlepší. Mám tu tři suché šampony, které mám zrovna doma a mám je vyzkoušené.

1) BALEA suchý šampon pro světlé vlasy (dělají i pro brunetky) tohle byl můj první suchý šampon ve spreji a musím říct, že do té doby než jsem vyzkoušela ty dva další, tak jsem byla v celku spokojená. Odvede svojí práci, ale ne na dlouho. Vydrželo to cca asi 2 hodinky a ani mi to ty vlasy nezvedlo, jako ostatní suché šampony. Abych to shrnula, tak pro začátečníky můžu doporučit, ale spíše pro hodně světlé typy, protože má hodně bílou konzistenci. Seženete ho v DM drogerii za cca 50 Kč.


2) Suchý šampon ISANA taky spíše pro světlé vlasy. Tenhle je teda skvělý, odvede opravdu svojí práci! Nadzvedne krásně vlasy, odmastí je a hezky je oživí. Má svěží vůni. Za tu cenu, byl asi ten nejlepší, který jsem vyzkoušela. Tenhle všemi deseti doporučuji! Seženete ho v ROSSMANNU za cca 70 KČ. 


3) Suchý šampon od AUSSIE ten je za mě top! Má všechno, co od něho očekáváte. Odmastí krásně vlasy, dodá velký objem a to opravdu velký, také vlasy hezky provoní (což je u AUSSIE známé, že jejich produkty krásně voní). Velký plus má také za to, že vydrží opravdu celý den. Jediné malé mínus bych dala za to, že po aplikaci šamponu jsou vlasy takové hrubé, ale stačí se zaklonit a vlasy pročesat a je vše ok. Ten objem za to stojí! Hlavně pro ty, co mají jemné a zplihlé vlasy. Seženete ho v DM drogerii cca za 99 Kč.


APLIKOVÁNÍ : 1) vlasy pečlivě pročešte 2) protřepejte šampon a o vzdálenosti cca 20 cm rovnoměrně nastříkejte po pramenech vlasů 3) nechte chvíli zaschnout 4) vysušte ručníkem ( to já většinou ani nedělám) jen pročešu 

Hezký večer, NB. <3


4 komentáře: